Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Adresa e-shop provozovny:

Espaceshop.cz
Avion Shopping Park Ostrava (v prodejně Kolovna)
Rudná 3186/73 
700 30 Ostrava - Zábřeh
Česká republika

Provozovatel:
ESPACE Retail, s.r.o., Steinerova 604/12, 149 00 Praha 4 - Háje.
IČ: 02294061

Bankovní spojení:
Účet vedený u: Československá obchodní banka, a. s.
Číslo účtu: 285948259/0300
IBAN: CZ2003000000000285948259
BIC/SWIFT: CEKOCZPP

Kontakt:
E-mail: eshop@espaceretail.cz

Pracovní doba eshopu 8:00 - 16:00. Dotazy k objednávkám vám budou zodpovězeny v pracovní době eshopu. Osobní odběry je možné vyzvedávat kdykoli v otevíracích dobách prodejen.

Objednávka zboží

Tyto obchodní podmínky platí v internetovém obchodě www.espaceshop.cz, jehož provozovatelem je firma ESPACE Retail, s.r.o. Podáním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Zákazník je o své objednávce informován automatickým e-mailem o přijetí objednávky, ihned po jejím uskutečnění. Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky.

Ve výjimečných případech si prodávající vyhrazuje právo na neuzavření kupní smlouvy.

Jedná se zejména o tyto případy:
Vyprodání zboží v době mezi pravidelnými aktualizacemi skladových zásob na internetovém obchodě www.espaceshop.cz. Nemožnost dodání zboží z důvodu jeho odcizení či poškození.

Upozornění prodejce:
Odstíny barev fotografií na produktech se mohou drobně lišit od barvy skutečného produktu vlivem nastavení monitorů jednotlivých návštěvníků. Prodejce ESPACE Retail, s.r.o. za tuto skutečnost neodpovídá.

Při zakoupení obuvi je součástí kupní smlouvy obuv s originální krabicí, v případě vrácení zboží tedy nelze danou obuv přijmout není-li vrácena v původní, nepoškozené krabici od bot.

Platební a dodací podmínky

Dodací lhůta je obvykle 3 – 5 pracovních dnů v závislosti na vytížení pobočky a dle počtu právě přijatých objednávek, v mimořádných případech do 7 dnů (totální výprodeje, slevy, kdy se nakumuluje velký počet objednávek). Pokud nebudeme z nějakých důvodů schopni tuto lhůtu dodržet, bude zákazník v dostatečném předstihu o této skutečnosti informován.

Počátek dodací lhůty se počítá při platbě na dobírku okamžitě po uskutečnění objednávky. Při platbě převodem se jako počátek dodací lhůty počítá přijetí platby z naší strany.

S každou zásilkou obdrží zákazník fakturu. Všechny ceny s adresou doručení v České republice jsou uvedeny v českých korunách /Kč/, ceny pro doručení na Slovensko jsou uvedeny v eurech /EUR/.

Faktura je vystavená v odpovídající měně objednávky.

Nákup prostřednictvím e-obchodu lze uskutečnit pouze na území České republiky a Slovenska.

Platební a dodací podmínky v České Republice:
Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty nebo Zásilkovny. Poštovné a balné činí u České pošty 89 Kč, za platbu dobírkou se k němu účtuje dalších 39 Kč. U Zásilkovny činí poštovné a balné 69 Kč, za platbu dobírkou se k němu účtuje dalších 39 Kč.  U objednávek nad 20 000 Kč (po slevě) poštovné ani balné nebude účtováno. Platba s doručením na adresy v České Republice může být provedena na dobírku nebo předem klasickým bankovním převodem či rychlým online bankovním převodem.
V případě vrácení zboží se zákazníkovi nevrací cena za dopravu.

Osobní odběr:
Vytvoříte klasickou objednávku s volbou: Osobní odběr - POUZE PRODEJNA KOLOVNA OSTRVA.
O možnosti vyzvednutí budete informováni našimi operátory mailem nebo sms zprávou.

Platba při volbě osobního odběru musí proběhnout předem (online nebo bankovní převod). Objednávku není tudíž možné uhradit přímo na pokladně.

U osobního odběru neúčtujeme ke zboží žádné další poplatky. Zboží pro vás bude rezervováno 4 kalendářní dny od oznámení o možnosti vyzvednutí. Lhůta začíná následující den po oznámení o možnosti vyzvednutí. Po uplynutí této lhůty bude zboží uvolněno zpět k dalšímu prodeji bez povinnosti informování o této skutečnosti. Objednávka bude z naší strany zrušena. Zákazník obdrží pouze informační e-mail. Potřebujete-li lhůtu pro odběr prodloužit, informujte naše operátory na e- mailu eshop@espaceretail.cz‬. Lhůtu lze prodloužit maximálně o 3 dny.

Platební a dodací podmínky na Slovensko:
Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty. Poštovné a balné činí 10 EUR. U objednávek nad 120 EUR Kč (po slevě) poštovné a balné nebude účtováno.

Platba s doručením na adresy na Slovensku může být provedena rychlým online bankovním převodem nebo klasickým bankovním převodem.

Elektronické platby

Elektronické platby jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments a.s. Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními bránami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. My jako zpracovatelé vidíme pouze informaci o transakci v podobě: zaplaceno / čeká se na potvrzení /platba neprovedena.

Online bankovní převod je možné uskutečnit pro objednávky vystavené v Kč i v EUR.

Platbu kartou online je možné uskutečnit pouze pro objednávky v Kč s adresou doručení v České republice.

Online bankovní převod

V případě zvolení bankovního převodu budete po odeslání objednávky přesměrováni na internetové bankovnictví vaší banky, kde se Vám zobrazí předvyplněný platební příkaz a Vy jednoduše provedete platbu. Po úspěšné autorizaci budete přesměrováni zpět na naše stránky.

Platba kartou online

Používáme nejpřísnější bezpečnostní systém (3D Secure), který rychle zpracovává platby a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Postup platby:

- vyberete možnost platby kartou on-line

- po dokončení objednávky se Vám zobrazí bezpečná platební stránka systému, na níž vyplníte údaje a potvrdíte požadavek na provedení platby

- systém GP webpay provede autentifikaci držitele karty. Pokud výsledek autentifikace povolí platbu, systém odešle požadavek na autorizaci objednávky, nepovolí-li výsledek autentifikace pokračování, proces platby je zastaven.

- výsledek provedené platební transakce se Vám zobrazí na obrazovce.

Podporované platební karty:

Refundace plateb při platbě kartou

Vrácení zaplacené částky z našeho účtu na účet zákazníka resp. držitel karty probíhá výhradně prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments a.s. Použije se při stornu objednávky, vrácení nevyhovujícího zboží apod.

Ceny produktů

V našem eshopu dodržujeme doporučené maloobchodní ceny pro Českou republiku a Slovensko. EUR ceny nejsou přepočítávány dle kurzu, ale jsou pevně dané ceníkem pro Slovensko.

Maloobchodní ceny jsou aktualizovány 2 x ročně v době přechodu letní a zimní sezóny.

Ochrana osobních údajů

S vašimi osobními údaji bude nakládáno pouze způsobem odpovídajícím příslušným ustanovením čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů. Potvrzením objednávky nebo registrací do e-shopu www.espaceshop.cz dáváte souhlas s tím, že údaje o vás budou zařazeny do databáze provozovatele. S těmito údaji je zacházeno výhradně dle zákonem stanovených postupů, jak je uvedeno výše. O trvalé vymazání uživatelského účtu a s tím spojené uložené údaje v databázi provozovatele můžete zažádat v nastavení svého uživatelském účtu.

Elektronické platby jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments a.s. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb. Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními bránami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. My jako zpracovatelé vidíme pouze informaci o transakci v podobě: zaplaceno / čeká se na potvrzení /platba neprovedena.

Soubory Cookie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací o souborech cookie získáte zde.

Reklamační podmínky / Shoda a rozpor s kupní smlouvou

Při vyřizování reklamací se prodávající řídí zákonem č.40/1964 Sb., ve znění pozdějších předpisů (Občanský zákoník) a zákonem č. 634/1992 Sb., ve znění pozdějších předpisů (zákon o ochraně spotřebitele). Zákazník má právo od dopravce nepřevzít zásilku, pokud je poškozený transportní obal. V případě převzetí takové zásilky je nutné s dopravcem sepsat protokol o poškození zásilky. Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat. Reklamované zboží zašlete na adresu Espaceshop.cz, Avion Shopping Park Ostrava (v prodejně Kolovna), Rudná 3186/73, 700 30 Ostrava - Zábřeh Česká republika, nejlépe doporučeně. Doklad o zaslání si uschovejte pro kontrolu. Doba k vyřízení reklamace začíná běžet následující den po přijetí balíku od zákazníka. Ke zboží doporučujeme přiložit listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy např. fakturu, záruční list aj. Zákazníkovi doporučujeme předložit reklamované zboží čisté, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost ESPACE Retail, s.r.o. je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem). Prodávající se zavazuje informovat zákazníka o příjmu reklamace nejpozději do tří pracovních dnů od obdržení reklamace. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Záruční doba je 2 roky, pokud není na zboží nebo v záručním listu uvedeno jinak. Záruční dobu nelze zaměňovat se životností výrobku, která může být kratší díky nesprávnému používání, ošetřování nebo zacházení s výrobkem. Při ošetřování dbejte pokynů výrobce.

Prodávající odpovídá zákazníkovi za to, že prodávaná věc je při převzetí zákazníkem ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím popisované nebo na základě prováděné reklamy očekávané, popř. jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé. V případě, že věc při převzetí zákazníkem není ve shodě s kupní smlouvou, má zákazník právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku zákazníka buď výměnou věci nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může zákazník požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud zákazník před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Vrácení zboží / odstoupení od kupní smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě) má kupující dle ustanovení § 1829 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy (vrátit zboží) bez udání důvodů, a to do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Nárok vzniká i v případě, že je objednávka učiněna po internetu a zboží je následně osobně odebráno z kamenné prodejny.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Kupující v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dnů musí prodávajícímu vrátit veškerá plnění, která na základě kupní smlouvy získal. Pokud již toto není možné, bere kupující na vědomí, že pokud jím vrácené zboží bude např. poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno nebo nebude vráceno včetně veškerého příslušenství (záruční list, manuál, obal apod.), vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu v souladu s ustanovením § 1833 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku nárok na náhradu vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží případně s uvedením zboží do původního stavu. Nárok na úhradu těchto nákladů je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Teoreticky mohou tyto náklady dosáhnout i plné kupní ceny zboží.

V případě, že prodávající nepředal kupujícímu informace, které je povinen sdělit podle ustanovení § 1820 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku, může kupujicí od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení. Jestliže však byl kupující poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy kupující poučení obdržel.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu předá nebo zašle ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje.

Do 14 dnů od odstoupení je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží zašlete na adresu Espaceshop.cz, Avion Shopping Park Ostrava (v prodejně Kolovna), Rudná 3186/73, 700 30 Ostrava - Zábřeh Česká republika, nejlépe doporučeně. Doklad o zaslání si uschovejte pro kontrolu. Náklady na vrácení zboží nese kupující.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku odpovídající ceně zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od chvíle, kdy mu bylo doručeno vrácené zboží. Prodávající není povinen vrátit peníze kupujícímu dřív, než mu je vrácené zboží předáno.

Pokud kupující vrací zboží v rámci 14denní lhůty a vrátí veškerá plnění, která na základě kupní smlouvy získal, je mu automaticky odeslána částka, kterou zaplatil za objednávku, zpět na účet, který je uveden ve formuláři k odstoupení od kupní smlouvy. Vrácená částka neobsahuje částku zaplacenou za dopravné, dobírkovné a balné. Kupující je tedy ohledně výsledku procesu vrácení zboží kontaktován pouze tehdy, pokud s plněním nastane komplikace, kterou může být například vrácení poškozeného zboží.

Zákazník je povinen vrátit obuv i s původním nepoškozeným obalem. Poškození originální krabice obuvi, např. polepením či popsáním, je porušení obchodních podmínek a vede k zamítnutí nároku na vrácení či výměnu produktu.

Dárek k objednávce

Pokud zákazník obdrží k objednávce dárek, aby mohl žádat o vrácení peněz, je v případě vracení objednávky, nebo její části, ve 14denní zákonné lhůtě bez udání důvodu povinen vrátit spolu ze zbožím i dárek. Tato podmínka se nevztahuje na situaci, kdy je dárek omezen minimální hodnotou nákupu a zákazník vrací pouze část objednávky, kdy po odečtení ceny vráceného kusu, či kusů, stále zbytkem nevrácené objednávku splňuje minimální hodnotu objednávky pro získání dárku.

Vzorové odstoupení od kupní smlouvy: formulář k odstoupení od kupní smlouvy si můžete stáhnout v pdf zde.

Prodávající: ESPACE Retail, s.r.o., Steinerova 604/12, 149 00 Praha 4 - Háje, IČ: 02294061

Provozovna /na tuto adresu odesílám zboží zpět/:

Espaceshop.cz
Avion Shopping Park Ostrava (v prodejně Kolovna)
Rudná 3186/73 
700 30 Ostrava - Zábřeh Česká republika

Kupující:

Jméno a příjmení*:

Adresa*:

Telefonní kontakt*:

Email*:

Číslo bankovního účtu*:

Vrácení peněz proběhne převodem na účet zákazníka.

Věc: Odstoupení od kupní smlouvy

Oznamuji vám, že dle ustanovení § 1829 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku odstupuji od smlouvy o nákupu níže uvedeného zboží.

- číslo faktury*:

- kód a název zboží /uvedeno na faktuře*:/

Datum:

Podpis kupujícího:

* Takto označené údaje, prosím, vyplnit.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2. Pravidla stanovená Českou obchodní inspekcí, která upravují postup při mimosoudním řešení spotřebitelských sporů v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, stejně jako formulář pro podání návrhu, jsou spotřebitelům k dispozici na adrese www.coi.cz.

 

Předcházející změny v obchodních podmínkách:

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 30. 6. 2020.

Hledat: ""

0 ks
Košík: 0
  • Instagram